Pages

Wednesday 4 November 2015

Praktikum SK Sri Jelok 2015 - Mural


Alhamdulillah, Syukur dan Selawat..

2 Bulan berlalu dengan begitu pantas, masih terasa baru sehari menamatkan sesi praktikum di SK Sri Jelok. Terlalu banyak kisah duka yang aku lalui sepanjang praktikum kali ini, semuanya mematangkan aku. Aku terlalu bertuah kerana dibimbing oleh dua orang guru pembimbing yang sangat prihatin, ambil tahu, bertanggungjawab serta  membimbing tanpa jemu. Kak Pah dan Kak Wana sentiasa dalam ingatanku kerana melalui mereka berdua aku banyak belajar, belajar tentang kehidupan seorang guru. 

Semoga kenangan mural yang kami buat bersama ini terus menjadi ingatan kenangan di SK Sri Jelok. Terima kasih Kak Pah dan Kak Wana. Miss u !

a
Nombor Bahasa Arab

Aku dan Praktikumate yang setia melayan kerenahku, Fahmie

So Hepi dapat siapkan mural ^_____________^

Kak Wana dan Kak Pah terbaeekk !!!

Sibuk je budak tu, Adib namanya...

Semoga kenangan bersama terus mekar disana...

No comments: