Pages

Thursday 5 May 2016

Memori santai aku dengan 4S SKKE..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, syukur dan selawat...

Bila praktikum ni, memang ramai yang suka ambil gambar nak buat kenang-kenangan. Bukan apa, waktu ni baru mengenal sekolah, murid dan suasana yang bakal ditempuhi alam bekerja nanti. Memang excited la kan? kan ?  Aku pun tidak ketinggalan, suka bergambar tambah-tambah dengan murid-murid 4 Setia yang sangat mendengar kata ni. hihihihi. Semoga memori ini kekal dalam ingatan dan hidup dalam Lorong Cinta. In Shaa Allah.

Santai lepas kelas...

Azad, Aziz, Iqram, Aku, Ilzam, Haziq dan Adib

Hahaha,, waktu nak balik dah ni.. murid pun dah bawa beg

Muflihun, Nurin, Syafa, Qurratul, Aku, Adib dan Aqif

Aku dengan Nurin, teman dia siapkan tugas di Pustaka.


Makan bersama waktu rehat.. hehehe

Bina robot guna bongkah...

Main congkak.. aku menang.. hahaha

Welfie.. haha

Dah keluar kelas pun sempat bergambar dengan Aqif dan Aziz


3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Wahhh Abak dah jadi cikgu dah sekarang... Lama akak tak singgah sini...

Anum said...

happy time with teacher

aizamia3 said...

Zaman saya dulu tak dapat macam ni.. tetiba rasa jeles.. hehehe..