Pages

Wednesday 4 November 2015

Hari Lahir ke 22 yang penuh bermakna...

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, syukur dan selawat..

22 Ogos 2015, aku rasa nak menangis je sebab inilah kali pertama dalam hidup aku dapat hadiah bufday yang banyak. Sebelum ni aku tak pernah dapat hadiah sebanyak ni, terharu sangat. Tambah-tambah hadiah bufday tahun ni majoritnya daripada murid-murid SK Sri Jelok yang aku kasihi. Alhamdulillah, sayang jugak mereka dekat aku ni.. kikiki.  Bila hari terakhir aku nak tinggalkan SK Sri Jelok, banyak pulak hadiah yang murid-murid aku bagi, lagi aku terharu.. sob2 rasa macam nak menangis. Yela, aku ni sape je, mana pernah dapat hadiah daripada orang lain. Lain la orang yang memang hot selalu dapat hadiah daripada perempuan. Hurmmmm...

Bila kumpul hadiah-hadiah yang aku dapat ni, tak muat pulak nak simpan dalam almari kecik dalam bilik asarama ni. Aku jenis yang suka simpan barang-barang orang bagi, bagi aku pemberian orang sangat berharga dan aku nak simpan supaya nanti aku dapat kenangkan semula.

Terima kasih 3 Budiman dan 3 Harmoni, sambut bufday dengan pizza dan kek coklat. Aku harap aku tak lupa wajah-wajah 3 Budiman dan 3 Harmoni yang sangat aku sayangi. In Shaa Allah.

Terima kasih atas segalanya sayangku, 3B dan 3H..

Kek Coklat.. 
Antara hadiah bufday daripada murid-muridku..

Keychain nama aku... sob3.. terharu sangat, tq Zawani

Buku nota... 

Comeykan hadiah ni?

Banyaknya kad ucapan... Tq

Hadiah ni daripada Qisthina, biru warna ksukaan aku.... kiki

Ni daripada Auni Balqis..

Terima kasih sudi berikan hadiah kenang-kenangan ni..

Kek Coklat mickey mouse gitu.. sedapnnya,. yummy

Bnyak kan buku nota aku dapat ? kikiki

Ni pun daripada Qisthina.. TQ sayang...

Buku ni daripada PK Ko, Puan Khaw..

Ni hadiah daripada Aslinda.. banyaknya hadiah dia bagi...


Cantik kan? 

Ada yang bagi buah rambutan dan langsat kot... heee



Hadiah2... sob2... terharu



Cover Asus Zenfone 6.... masa ni aku pakai zenfone 6.. Tq sayang

Lagi buku nota..

Pen dan Perfume.

Daripada Rasyiqah..

Nice...


Alat tulis..

Ni daripada Haziq..

Al Quran ni hadiah daripada Farah.. TQ sayang..

Ni pulak hadiah daripada Aliah.... dari Mekah katanya..

Terima kasih semuanya, semoga ukhuwah kita terus mekar. Semoga 3B menjadi murid yang soleh dan solehah berjaya didunia dan akhirat. Aamiin ya Rabbal Alamin... In Shaa Allah..

No comments: