Pages

Thursday 5 November 2015

Papan PPDA

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, syukur dan selawat..

Aku teringat pulak waktu praktikum di SK Sri Jelok, aku dengan praktikumate Fahmie kena siapkan papan kenyataan PPDA. Mula-mula ingat nak tampal je maklumat ala kadar melaksanakan tugas tapi datang pulak idea mesra kanak-kanak.. kikiki.. Gigih aku dengan fahmie siapkan bahan-bahan info dan kartun boboiboy sebagai daya tarikan.huhuhu...

Tengok-tengok 3 minggu lepas tu, ada murid yang curi gambar boboiboy,sob3... aku buat tak tahu je biarpun PK Hem suruh buat baru dan kemaskan plastik... hahahaha.. nakal jugak budak-budak ni, comey sangat si Boboiboy tu..

Gigih aku menyiapkan bahan-bahan info untuk sedut PPDA

Kerjasama dengan Praktikumate, Fahmie..

Murid-murid membaca info..



1 comment:

PeRdU cINta said...

Anak2 murid tu berkenan sangat la Cikgu...