Pages

Friday 6 November 2015

Majlis Sambutan Hari Merdeka SK Sri Jelok

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, syukur dan selawat..

31 Ogos memang meriah disambut di sekolah, dan tahun ni aku berpeluang menyambutnya bersama warga SK Sri Jelok. Pagi-pagi sebelum majlis bermula ada sorang cikgu panggil aku mintak jadi pengerusi majlis. Aku dah la tak ready apa-apa, skrip pun tak ada... buat-buat pandai jela, nak menolak permintaannya rasa kejam pulak, kikiki... Bila dah atas pentas, macam-macam pulak ragam aku tetiba pulak aku lead nanyi lagu patriotik... aloo, malu giler..

Menyanyi lagu patriotik..
Haziq...
Korang tahu tak sebelum sehari majlis, Haziq datang jumpa aku tanya aku pakai baju apa? warna apa? rupa-rupanya dia pakai macam aku pakai. Entahlah apa yang ada pada aku ni sehinggakan si Haziq ni suka sangat, bila masuk kelas 3H, dialah yang paling semangat belajar... kikiki

Praktikumate... 

Jalur Gemilang... blabalala...

Ni Zawani, tudung bendera kot...semangat dia..

Syaurah ni suka tolong cikgu, tu yg ramai kenal dia... heee

No comments: